Kunt u iets niet vinden? Op deze pagina kunt u gemakkelijk zoeken binnen de content van onze site.

Zoek binnen Auxilio.nl
Doorzoek de website
Samen sterker in gespreksvoering
Triagekennis, toegespitst op de polikliniek
Om de klachten van patiënten op de juiste wijze in te schatten, is het nodig om over voldoende kennis van de onderliggende ziektebeelden en symptomen die daaruit voortkomen te beschikken. Dit zorgt er voor dat er een gevoel van urgentie ontstaat bij specifieke alarmsymptomen. Of er juist verantwoord adviezen gegeven kunnen worden.
Lees meer over Triagekennis, toegespitst op de polikliniek
Vergroten van de patiënttevredenheid
Medisch inhoudelijk de optimale zorg leveren is van belang. Maar de tevredenheid en beleving vanuit de patiënt eveneens en dit wordt grotendeels bepaald door interactie en communicatie. Er zijn diverse tools om de communicatie prettig te laten verlopen en de patiënttevredenheid te vergroten.
Lees meer over Vergroten van de patiënttevredenheid
Medisch gespreksmodel en efficiënte gespreksvoering
Deze scholing richt zich op het gebruik van het geijkte triage-gespreksmodel. Het leren gebruiken van deze methodiek, zorgt ervoor dat gespreksvoering met de patiënt effectief, compleet en medisch verantwoord gebeurt. Het zorgt ervoor dat patiënten zich beter gehoord voelen en de druk aan de telefoon vermindert.
Lees meer over Medisch gespreksmodel en efficiënte gespreksvoering
Verantwoord wachtkamer management
Op de juiste wijze de patiënt ontvangen en de wachtkamer ook monitoren op bijzonderheden, is van belang voor een goede en veilige zorg. Onderwerpen zoals de ABCDE methodiek, klinische observatie, het meten en interpreteren van parameters en daarmee adequaat wachtkamer management komen aan bod.
Lees meer over Verantwoord wachtkamer management
Aanmelden opleiding tot triagist
Alle opleidingen
Chocola
